کولر گازی ایستاده در شیراز : فروش کولر گازی و اسپلیت ایستاده در شیراز

کولر گازی ایستاده در شیراز : فروش کولر گازی و اسپلیت ایستاده در شیراز با 5 سال گارانتی معتبر شرکت تراست و با امکان نصب رایگان و همچنین 5 متر کابل و لوله رایگان در سراسر شیراز و استان فارس.

برای خرید کولر گازی تراست ، با گارانتی 5 ساله و نصب رایگان با شماره 4364-338-0917 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
فروش کولر گازی ایستاده در شیراز
فروش کولر گازی ایستاده در شیراز

نمایندگی فروش کولر گازی ایستاده با برند تراست در شیراز ، با اطمینان خرید کنید و سالهای سال با خیال راحت استفاده کنید چونکه شرکت تراست 5 سال دستگاه شما را گارانتی میکند.

با انتخاب و خريد کولر گازي تراست (Trust) ايستاده و تحويل آن در درب منزل خود، لطفا کارتن دستگاه را به هيچ عنوان باز نکنيد و اگر مي‌خواهيد هر چه سريع‌تر کولر خود را نصب نماييد و از گارانتي دستگاه بهره مند شويد در ابتداي امر به شماره‌هاي درج شده بر روي جعبه کولر يا کارت گارانتي مراجعه نموده و با شماره‌هاي شرکتي که خدمات مجاز نصب شرکت تراست را به عهده دارند براي هماهنگي ارسال کارشناس نصب، تماس حاصل نماييد.

کولر گازی ایستاده را تنها با گارانتی معتبر خرید کنید ، 5 سال گارانتی کولر گازی ایستاده در شیراز را از ما بخواهید.

هر دستگاهي که شما خريداري مي‌کنيد نياز به گارانتي دارد تا شما بتوانيد در زمان بروز مشکل اگر نياز به تعويض و يا تعمير قطعه داشته باشيد از خدمات گارانتي استفاده کنيد.
شرکت وارد کننده محصولات برند تراست مسئوليت ارائه گارانتي، 5 سال ضمانت کمپرسور و 2 سال ضمانت ساير قطعات به خريداران را به عهده دارد.
در بخش مربوط به هزينه نصب، شرکت وارد کننده علاوه بر گارانتي، در کنار اين دستگاه 5 متر لوله و کابل رايگان ارائه مي‌کند و مابقي هزينه‌ها به عهده خريدار است.
بعد از نصب کولر گازي دما را روي 25 درجه سانتي‌گراد قرار دهيد و با اين عمل (در زمان کارکرد کولر کمپرسور بارها خاموش شده و مصرف برق کم‌تر‌ مي‌شود) مصرف برق را به حداقل برسانيد.
در هنگام خريد کولر گازي تراست ايستاده به دو نکته بسيار مهم در رابطه با توان و مشخصات کنتور برق خانه خود دقت داشته باشيد اولين موضوع که بايد حتما بررسي کنيد که برق مورد نظر (تک فاز يا سه فاز باشد) تا با توجه به نياز، انتخاب صورت گيرد و دومين مورد مهم جريان برق مصرفي است که بر‌ اساس آمپر (A) اندازه‌ گيري مي‌شود.

آیا کولر گازی ایستاده خریداری شده گارانتی دارد؟

بله ، تمامی کولر گازی های ایستاده ما دارای 5 سال گارانتی معتبر می باشد و برند تراست سالهاست که در بین خریداران کولر گازی شناخته شده می باشد و با خیال راحت آن را استفاده میکنند. 3 هزار متر انبار قطعات برای رائه خدمات پس از فروش در شیراز باعث میشود هر خریداری با اطمینان خاطر خرید کند.

برای خرید کولر گازی ایستاده در شیراز چه کاری باید انجام داد؟

جهت خرید کولر گازی ایستاده در شیراز کافی است با شمار ه09177585322 تماس بگیرید تا همکاران ما ضمن مشاوره تخصصی ، هماهنگی لازم را انجام دهند تا به دفتر ما مراجعه کرده و بصورت حضوری و با آرامش خاطر خرید کنید.

آیا نصب اسپلیت ایستاده در شیراز را انجام میدهید؟

بله ، تمامی دستگاههای خریداری شده با برند تراست ، دارای نصب رایگان می باشد و نصاب های شرکت تراست به محل شما مراجعه کرده و آن را نصب میکنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا